vad är det för dag idag..

Hopp och skutt till andra lång, Elin snublade på en gatusten. Fick drika bubblig öl och jag fick önska mig en låt.
Klockan sex var vi hemma i säkerhet. Idag har jag bränsår i min hand, gillar det inte. Satt på en sten och pluggade och så tog jag i linan. TA INTE I EN LÅNG LINA! ställ dig på den. Om jag skulle skaffa mig något levande, typ ett djur av någotslag skulle namnet bli Hippi.

Nu är det kläder överallt, imorogn är det megalopis i majorna. Jag och Ingela ska ha ett lite bord med kläder & shit. kom och kööp mycket mycket billligt! Jag som är kär i allt skit jag har ska försöka ta mig i kragen och rensa.

 

Elin hittat våra post-it lappar, nu ska jag  sätta en på Majas nos och lära henne att skämas (låter lite otäckt)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0