Juni

Solnedgången idag.

 

Känns och ser ganska bra ut nu, den 1 juni har vi vårat avslutningaprov. Jag har lite panik vet inte vad jag ska plugga på riktigt. 3 juni blir det startaeget dag på arbetsförmedlingen, så nu ska jag fixa och  trixa med egetföretag. Tror jag kommer ta namnet "Fri tassar" kan passa ganska bra eftersom jag vill köra mycket med klicker och bara posetivförstärkning. Vad sägs om namnet? nått förslag.. Jag och mamma ägnade nästan hela stockholms resan hem på att komma på ett bra namn. 9 juni min dag jöö :) 15 Juni blir det det praktiska prover är nog mest nervös över det, kommer då arbeta med andras hundar och bedömas efter det. 18 juni ska jag till hundagiset hundens lycka och bli "inskolad" av Ingela, ska bli så himla kul. Juni ser bra ut!

 

(Min dotter ska ju hete Juni, remember ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0