:)

Trött och belåten. Idag har vi leggat i slottsskogen hela dagen, har bland annat spelat minigolf. Jag sög, jag kom sist. Rätt gött att vakna med bra väder, ett gäng bakisar att dra upp och ut. Hade min kurs idag i slottsskogen så passade perfa att chilla där. Har pratat med Lana idag, så myigt att höra hennes röst :) Ska försöka fixa mig skype imorogn så jag kan höra mer av den.



Kvällen igår blev roligt oväntat, jag och Elin drog oss till andra lång. Skulle träffa Jonas Elias Stoffe och Viktor, såg andra bekanta ansiken som Noa och James. Hittade även en mys vonkan med sin kille+vän. Blev änu gladare när simon och simon 2 steg in på Sejden och kort efter knut :) Var sjukt länge sedan man träffa alla, man känner påsig att sommaren är nära nu när alla börjar dra sig ut igen. Kvällen avslutades på ett hmm..jadu. en svart krog i majorna, 40 + ställe med en bunt ned rökta hippisar, så jävla skönt ställe. Jag och Elin gillade läget!



Ikväll har vi sutit på Götas, pappa och hans vikingavän kom på besök så blev öl och pizza. Alltid lika roligt att träffa pappa:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0