time

Nu ska jag försöka skriva av mig!

Idag åkte jag till Addes jobb med Jennie vi skulle träffa Marwan, Andreas och Christoffer och kolla in trade you culture schema. Planen är att vi ska åka till Rumänien nu va, stoffe jobbar och Collin ska bestämma sig imorgon. Tur att damen har snöat in sig på twilight så vi kan locka med att vi ska åka till Dracula slottet. Jag har fixat hundvakt oss mamma men problemet e ju att jag kommer missa sista kurstillfälle med min grundkurs, får ge förslag till dom på söndag att vi får köra dubbelt kanske någon helge, lördag och söndag. Åker den 10 och är hemma igen den 19, men det här me engelska..jag kan ju inte ens uttryck mig på svenska så svenskar förstår. Vårat schema ser skoj ut, även fast jag inte fattar så mke.
På lördag kommer syster och kusinen, vad snabbt det gick..lite tråkigt att jag har as viktig skola på tisdag och min kurs på söndag, känns tråkigt att ha massa att göra när dom är här. Får se om jag går till skolan på tisdag..beslutsånget.

Jag hatar att jag älskar nätterna, Elin och Louise ligger och sover i rummet bredvid och maja ligger och knuffar ut mig från fotöljen. Men vem bryr sig jag kan ändå sova heladagen imorgon om jag nu käner för det! Jag älskar att inte ha något jobb, jag kommer aldrig vilja jobba igenom, förutom om jag inte gör det för mig själv eller något som jag tycker är roligt. Jag och Elin ska kring gå hela systemet, om det börjar trixa sig ska vi börja sälja liten och blå på svarta marknaden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0