Now you´r rocking wiht the best

Kan det änns vara roande att läsa detta?
Give it a shot, min dag denna speciella roliga tisdag.


Jag gick upp kl 09 i morse fyfan det var längre sen. Hade min sista kurs med Manne, det gick kanon fick mig en biobiljett och Maja ett påskägg. Solen var frame så gick hem igen och gjorde frulle till mig och Elin i våran nystädade lägenhet, så jävla skönta att komma hem och det är rent, varför har man inte alltid så?

Vet inte riktigt vad som flög i oss men vi drog till Ängskogen och sprang runt sjön, så jävla härligt att kuna springa i t-shirt! När vi kom hem hade vi bestämt möte med Moremi, sådana möten som oftast brukar göra mig pist. Meeeeeen! Vi ska få ta över kontraktet på lägenheten! Jag kan skriva det igen. Vi ska ta över kontraktet på lägenheten! Gött att hyran kommer gå ner me 1700:-

Glatt for jag in till KG´s för ha ett litet möte med David, han gillade mina foton och jag gillade pengarna.Sweet.
Så blev en baseboll jacka/tröja. Vill igentligen ha en mörkblå med vitt, (jag vill ha stoffes, säger ju att killkläder alltid är snyggare!) men hitta bara än med grått och svart..fick gå det med.

Jag bli arg på västtrafik, hatar dom! Ska durå gå på vagnen med Maja, när man har hund måste man gå på längstbak. Men hur fan gör man då om man ska betala när dom bara har en myntatomat i första vagnen? Går iaf på i den första vagnen för att betala, självklart är det värsta fittan som kör som börjar informera om västtrafiks livsviktiga regler.

Middag med Stell, första gången jag åt granatäpple och gillade det. Vi plockade fram mitt nintendo 64 och raceade, det är kul. Drog sedan till Sannabacken med Ingela, lexus, Josse,Solmaz, Wilma & en Majs.

Nu har vi här hemma hittat mina gamla feta turspennor, ni vet sådana som man kan dra två streck bredvid varandra och dom smällter ihop i stället för att bilda ett tredje mörkare streck mellan dom, fun.

Sleep tight






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0