När ska vi börja utrota alla missbrukare?

Vad ska jag göra för att få bort den här äckliga-obehagliga-dra åt helvete känslan?

Hjärtat i halsgropen, nu har jag fått svar på allt mitt jävla onödiga undrande. Svaret är NEJ! Alkoholist och pundare, tror inte det finns något som kan ta dej ut det. En människa man aldrig, och då menar jag aldrig kommer kuna lita på. Någon som inte kommer bli äldre än 30 år för att du är så äckligt långt nere i skiten, något som bara har ställt till med olycka för både vänner & familj. Tänk att ljuga och göra upp små fantasi bilder i sitt huvud så man själv börjar tro på det. Nu är jag så äcklad och så glad att jag inte behöver gå på allt shit. Fuck you fentanyl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0