Viktor 21

Vi är fast! Varken jag eller Collin kan prata normalt nu. När man försöker drar det lixom i mungiperna och mellerudskan kommer fram.

Igår var det Viktors kväll, fast igentligen fyller han år imorgon så det är inte försent att gratta han ;) Så jag och min trogna vän Jennie Collin begav oss till den läskiga lägenheten i Guldheden. Där fann vi en bunt med killar, oh ja visst var det rätt killar. Där satt hela gänget. Viktor har samma fårhandukar som min mor. I denna lägenhet sköljde vi ner alkoholen och skrapade triss.
Berså, japp där landade vi och förblev hela kvällen. Jag och Collin gjorde oss populära bland alla superslimmade blonidiner med sillisar, tror det var våran "dealekt" som gjorde oss enu mer oemotståndliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0