Vaknat till liv



Igår hade vi fan en rolig kväll, var länge sen och det behövdes verkligen!
Vi började kvällen på Charlies änglar, ett nytt ställe i vasa. Kanske inte världens bästa ställe men trevlig personal och billigt i baren. Collin besegrade den sönder pumpade blackjack dealern, gött!
Sen drog vi vidare med "grabbarna grus" till Pustervik. Första gången jag var där med, fan ett ställe för sig med mycket märkliga människor. Men de stoppade inte mig och Collin, vi drog i oss tequila och dansade. Tiden går snabbt när man har roligt, kvällen avslutades med efterfest oss Viktor. Vakna härligt mysigt inklämd mellan Henke och Viktor och kommer på att jag har ett tåg att passa, kom jag med det då? neeh vakna till liv nyss. Åker imorgon istället och kommer missa MyDog, damn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0