Spontan kväll

Nu har jag inte jobbat på två veckor, undra om jag kommer få kicken? Ska ha möte på måndag kl 09. Den som lever får se, jag är halv död nu.

Igår knatade jag till Henkan för att kolla in hur det blev på takterassen, oh fint vart det. Möte upp Martina i stan för att hitta nått fint till Natta som hade inflyttningsfest, det blev en passoa med ett grymt gulligt kort :) Trevlig lya, but not my kind of people. Flydde fältet! Skulle ta en avslutande fika med Collin på mirakel, mirakel på en fredag kväll..kan man hitta mera blattar på ett och samma ställe? E du dum. Finns det bara mirakel och tintin som har dygnet runt öppet i Gbg? Vi gjorde ett tappert försök att kolla om något hade öppet i Vasa runt 23 tiden.
Mitt på gatan stöter vi på en arg Henke, Jag och Collin tog på oss uppdraget att omvända situationen. Slog oss ner på wästerhus (vasa till wästerhus? bara sådär) och ventilerade oss med öl. Jag är bra på att ventilera mig när jag är full, jag har nog inga hemligheter alls. Från Majorna tbx till Vasa, queens next.
Vasa -> Majorna.Sista stopet fick bli hemma oss mig, min plast låda gick sönder. Gillar inte att ha efterfest, fast det e mys.








Haha bästa matchen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0