Ps



Mm photoshop min hedliga gammla vän, du får mig alltid mycket snyggare!
Undra hur många timmar vi har spenderat tillsammans?



Lever du? Det gör jag iallafall, söndags natten var helvetets natt. Sista gången jag kolla på klockan stod det 05:40 Då fan var jag inte glad, man blir som ett litet barn när man inte kan sova..även fast man är trött och verkligen vill. Pusta as högt, försökte gråta, testade sparka av mig all energi, hängde ut tecket genom fönstret, vad kan man mer göra? Gött när klockan ringer 07:30, jag som entligen hade somnat. Hade glömt köpa spårvagns kort så fick tjuvåka till jobbet, jag hatar att tjuvåka! Dom två sista gångerna har jag fått bötter på 1200:- Känner att det inte passar in i min månadsbudget.
Kändes faktiskt skoj att komma tillbaka... Skratta mycket med Johan.
-Miranda vart har du vart?
-Först var jag sjuk en vecka, sen fick mitt lilla odjur rävskabb..
-Haha!

Men när klockan närmade sig sex kändes allt som vanligt igen, bara ta mig hem känslan!

Mitt möte dårå.
Det var ett bra möte.
Kommer inte jobba lika mycket kanske bara någon gång i veckan eftersom saluhallens renovering tydligen skjuts upp igen, tycker det är bra. Då kommer det vara kul att komma in. Ska till kåge´s i veckan och hjälpa dom med deras loga och skyltar, as skoj ju. Får jag sitta enumera i ps ;)
Nu käner jag mig lite fri asså, så min nya plan då? Förhoppningsvis ska jag ringa SBK imorgon och kolla om dom vill ha en praktikant, har även en liten smyg tanke som jag ska kolla upp med Junette. Nu kan jag ha Maja hemma, behöver inte tänka på någon dagmatte + att jag sparar pengar på det. Ska börja träna innebandy med ett tjej gäng i mellerud, så åker upp imon. Ska bli skoj. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0