Jag som tänkte att inte skriva om kläder i min blogg, but..

Kläder,kläder,kläder har det bara varit idag. Gud vad jag önskade att jag hade en pokjvän/lillebror. Varför är alltid kill kläderna snyggare än tjejernas?  Jag hittar massa jag vill köpa. Jag blir lite galen, imorgon ska jag handla en kill t-shirt och ha på mig även fast jag är tjej. Så det så!
Collin hon har tur, hon fick vara med och destämma skor till Tommy idag. Skor! Nästan lika kul, hon fick välja men slippa betala för dom. Någon som vill ställa upp så jag oxå kan få bestämma lite?

Vi gick in på monki, typ bara vi i affären. Jag får en skum iaktagelsetjänsla (som jag var säker på att Collin oxå fick, men icke) en av personalen verkligen förföljer henne, rättar till alla hon tar på lite i smygg. Men jag såg dej!
Då mitt i alla iakttagelse och pedanta ihopvikningar tar Collin upp ett snorpapper och snyter sig lite snyggt. Har nog inte sett ett roligare ansiktsuttryck på den uppsnofsade butikstjejen, Haha.

Mellandagsrean är kvar, tror Collin gjorde årets asså. Ett vitt line med tryck från warp för 14,50:- Det skratta vi åt ett tag, var till och med tvungen att fråga om det verkligen stämde. Jag var inte smäre (jo det var jag) hitta mig en gammal favorit från adidas som jag testat före. Great, inga 800 kroner här nej. 200 räckte fint och bra :)

Nästa vecka kommer min keps in, så får hålla utjick meeen min väska kommer in imitten av Mars, blir lite små sur över det. Dagens I-lands problem...Vilket är dit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0