I Belive in a better world

En av mina favvo bilder ifrån sommras



Collin kom och gjorde mig sällskap till filmen, jag tror jag har börjat få tix eller nått. Jag har börjar räkna allt jag har, började att jag skulle räkna mina örhängen och nu kan jag inte sluta, det är ganska skoj att räkna. Jobbigt bara när man ska räkna hur många steg kan man ta till Mariaplan eller hur många sekunder man behöver stå i en förbannades matkö.



Tretioen
om man räknar med den Jana har, tretioen är antalet klänningar som hänger i min garderobe & vill bara ut! När kommer sommaren, jag vill bara ut o flänga runt i mina klänningar och chilla.Typ hata alla i smyg och bara älska mig själv!




Nu har jag äntligen hittat min & mammas låt, värld att lyssna på 1995!



Kommentarer
Postat av: Janah

Fy fan vilken dålig låt!!!

Finns bara en person jag ser framför mej spela den i bilen, Mamma!

2010-01-14 @ 19:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0