Fredagfred

Jag blir ledsen när det inte funkar!
Jag har skrattat så jag har ont i magen, jag och Collin har pratat "mellerudsak" hela kvällen. Har lånat Ingelas kamera så vill ju slänga upp lite filmer från kvällen, men får inget svars mail från youtube :( Buu.
Anna har joint oss i Majorna, fixat sig en jätte mysig ett ovanför Götas. Jag ochCollin drog över dit en snabbis och kollade läget. Jag vill ha den!
Det är blod i min trapp uppgång, typ snuskigt. Undra om det e ketchup? Eller så e det blod.
Jag och Collin hyrde film, eftersom ingen av oss sett twilight blev det den. Vi fick sällis av Adde Marro Viktor och en Stoffe. Så vipps var vi sju små dvärgar hemma oss mig. Satt och kollade på göteborgs minsta TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0