21 J

Aj och ont! vad har jag gett mig in i? Kanske ska sluta röka? JA. Nu får jag bara fest röka...
Igår tog jag mig till Rådahallen, jag tror det är där man ska vara på onsdags kvällerna fram över.
Trevliga tjejer och hur härlig är inte känslan att få plocka fram sin klubba efter tre år, typ GREAT!

 

Idag har jag tränat vardagslydnad med Wilma, det har gått bra och jag gillar henne bara mer och mer som vi tränar <3 När jag kommer hem ska jag allt lägga upp ett litet klipp ;) På tisdag är det tillbax till skolan, ska bli skoj. Behöver få lite idér och respons.

Nu ska jag ut med hundarna innan det blir aldeles för mörkt, det är sjukt mycket snö här upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0