Mirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrranda




Det går väl inte att undgå att nämna snön nu, faan den e ju överallt. Jag och Maja har gått och irrat runt i slottsskogen typ heladagen. Varför går alla med barnvagnar i slottsskogen? Är det bebisar i alla? Hur många ska föröka sig egentligen, tycker vi är ganska många redan.
Hittade en jätte fin militär sele till Majsan och på Söndag ska jag och Martin åkt till rusta och köpa slalom hindret :)

Idag fick jag mitt första brev och kort från Ruth Wangechi, lustigt att hon heter Ruth precis som flickan i reklamen för Actionaid. Jag är lite skeptisk, är det verkligen hon som har skrivit brevet? Får alla som bestämmde sig för att bli fadder samtidigt som mig samma brev? Och samma kort? Det vet man inte.. Undra hur mycket av mina pengar som verkligen går vidare, undra om Ruth kommer märka nått?


Kommentarer
Postat av: collin

Tänk de som sitter och översätter de såkallade "breven" det hade ju kostat mer än vad du skänker :P A.ka - FEJK !!!!!!

2010-02-04 @ 08:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0