Rainbow faces

Klockan är fem, fast 23 minuter över fem. Jag börjar få upp ögonen och huvudet tillbaxs påskaft. Kallt är det också. Vilken tur jag har att det finns folk som väcker mig och drar ut mig i verkligheten, idag blev det svaleboskogen, var väl år och dar sen man gick där. Känns inte så manat att gå i skogen när det är mörkt. Tänk Ingela när vi kan ta skogen hem efter skolan, då fan är det bra tider :)

Varför är det bara jag som gillar kontiki? Asså måste ju hålla med att maten var as kass, verkligen asså. Snacka om att misslyckas, lite tråkigt. Men annars hur soft som helt ju. 
Vi drog snabbt vidare till Cheers, jag gillar inte Cheers, vad är det fel på vakterna där? Alltid så jävla spydiga, slänger ut sig spydiga komentarer. Dom gillar nog inte sina jobb, hade inte jag heller gjort. Jobba på en lördag kväll ute i kylan bland en massa fulla människor. "Bara inga av tjejerna spyr ikväll"  -fucku. Sen blev det Berså som skulle ha 80-tals tema. skulle ha. Haha men icke. Collin & jag slutade hemma oss Viktor där dog vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0