solmaz, träning, flytt, Marre, Collin, Ingela

Ut & promenixa me Solmaz, as bra väder hoppas det håller i sig tills imorgon med! Idag hade jag min första kurs med en staffe tik på 7 månader, jätte kul verkligen. Kände att det gick bra och att hon fatta det jag lärde ut. Kommer bli lite blandning av vardag -och svståndslydnad :) 


Idag anlände Elins flyttlass, jag O Collin gjorde oss redo. Men vart tog Martin vägen? Hängde ju till&med en adidaströja till dej i hallen!

Vi var starka & Maja hoppade in istället för Marre. No problem!


Stor städning av lägenheten, världens då menar jag världens snällaste Collin ställde sig och diskade :O vad flög det i dej? Är lycklig fortfarande! Mitt diskberg e bort, gone!


Den förlorade sonen anlände 36 min senare, men visst fan drog han sitt strå till stacken. En låda fick han allt bära upp.


Haha- Tråkigt! Idag serverades det svart ris på mitt vardagsrumsgolv, Martin gjorde riset (förvarmt)

Inkommen efter en promenad med Ingela, nu ska jag ta ett bad och sen sova!
Imorgon har vi bokat bord på kontiki för 10st kl 20 :) I like.


Kommentarer
Postat av: Collin

Ibland har jag nära döden upplevelser...

2010-02-12 @ 01:39:44
Postat av: Janah

Varför har du lagt upp den där allmänackan "bråk med pappa" de är väl inget kul? :S

2010-02-12 @ 21:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0