Dog rescue

Mina sömnlösa nätter har facktiskt givit mig något!
I torsdagsnatt när jag inte kunde sova, siså är vid 4 snoret. Sickade jag in min anmälan till HundHjälpen som sökte frivilliga som ville flyga hem hundar från Rumänien. Tror det var en del anmälningar som kom in.
Fick ett samtal igår morse om att dom gärna låter mig åka, jag kommer åka till Bukarest där HundHjälpen har ett stort "Hänge" där hundar som blivit misshandlade och är hemlösa får en andra chans, en chanse till ett bättre liv.
Jag kommer ta med mig tre stycken hundar från "Hänget" som ska aopteras vidare till familjer i Sverige.
Kommer åka nästa helg redan, har blivit varnad om att jag kommer få se mycket hämskt. Döda,torterade och ihjäl frysna hundar etc. Hur ska man träna mentallt på detta, hur kommer jag reagera?, har ingen anning känner inte mig själv så väl på det områet. Ser fram emot min lille trip till Bukarest!


Älskar den här bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0