:*

Känns inte bra, sitter med ett konto som är tomt och har ett eko som jag inte ens vill räkna ut. Har en sån jävla uppsvullen käft och feber. Tog ut min percing imorse, ser ut som ett monster i munnen nu :(
I lördag var det inflyttningsfest hos Henke, blev lite för mycket av det goda för både mig och Elin. Vart fan får jag mitt självförtroende ifrån när jag e full? Det e skrämande...
Söndag blev det teori kurs för mig och Ingela på hunddagiset, Hundens lycka, det gick bra trots min bakfylla och att alla som anmält sig såklart inte kom..





Miss you!




Kommentarer
Postat av: edward



:*

2010-04-29 @ 20:40:12
Postat av: edward

miss u 2!:::::*

2010-05-04 @ 10:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0