påsk var det här

Igår kom mamma till Göteborg så vi han ses en snabbis, blev en lunch på Evas paley & lite affär vistelser. Köpte mig nya örhängen för ovanlighetens skull och lila legins. Sedan blev det förkrök hos viktor med Adde, Stoffe, Henke, Marro & Mobbe. Jag fick svimma för första gången, eller kan man kalla det svimma? Satt och hyperventilerade och sedan tryckte Mobbe ur all luft från halsen. Konstig känsla, kändes som man var helt ner rökt och två sekunder senare var man tbx. Får väl se om jag kan få filmen av Henke. Drog sedan till Trädgårn, sjukt lång kö och jag höll på dö av kissnödighet, så vi gav upp köandet och gick och tog en öl på flygarns. Har mått som ett helvete idag & spyt hela morgonen. Nu blire att ta bussen till Eklanda. Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0