Nörd

Influensan härjar, skönt att jag blivit frisk men nu är både Veronika och Josse sjuk. Så imorgon får Maja vara hemma oss Josse och Solmaz, tur i oturen att Josse är hemma då. Vettefan vad jag gjort annars.
Vecka 40 börjar jag och Maja Agility nere vid nya varvet, oh så jag har väntat på det :)


Kul att Maja tuggat sönder skorna på bilden.


På torsdag flyttar min inneboende in, ska träffa henne för första gången på torsdag efter jobbet, känns lite werdo! I söndags sprang jag på Jon, hur kul som helst, har inte sett killen på kanske 4 år men nu bor vi typ grannar så lite bättre än så får vi hoppas på :)



Idag köpte jag mig ett par nya sneakers från shelta, stod i en halvtimme och valde mellan dom här två, gissa vilka det vart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0