Sjuk

Började att jag fick gå hem från jobbet i måndags, helt febrig och svulen i halsen. Tråkigt när alla andra satt på haket och drack öl, hade oxå vellat vara med och träffa bla Lana och Simon.
I Tisdag fick jag ta en taxi till sjukan, ingen hundkurs för varken mig eller Maja :( Men vad gör man när man inte får någon luft och inte kan gå...Efter tredje läkaren fick jag pencillin och host medicin, Thanks God ingen svininfluensan här!
Sjävlklart blir man sjuk när man entligen hittar sig en inneboende, tjejen skulle egentligen flyttat in idag men vi fick skjuta upp de, så får se när jag är frisk om hon har hittat sig något annat.
Är så glad att jag har världens duktigaste hund som ligger och sover med mig hela dagarna och nätterna.
Nu får jag bara se till att knapra min kåvepenin och dricka min Cocillana.




Ska ta tag i min rökning nu oxå, kan ju lika gärna passa på
 när man inte rökt sen i Lördags, så 5 rök fria dagar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: det ska jag göra och mitt barn ska vara coolast i stan :D

2009-09-03 @ 16:42:41
URL: http://minnahokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0