Nu måste vi dra

Både jag och veronika sitter och gråter i min soffa, nu e det höstmys med tända ljus och film, film, film! Crazy beautiful jätte gullig film ♥ och även här världens snyggaste Jay Hernandez.


Haha tyckte vi var snyggare tsm ;)

Idag var det tur att man var bakis, vart ingen rödasten och inget bad för Maja. Hörde att dom hade hittat en död kille där nere, kan det vara Glenn? Sitter en massa lappar uppe om Glenn som e försvunnen, usch!

Igår blev det Henriksberg med Simon o co, har nog aldrig vart så trött och full som då, somna nästan i baren.  Även fast jag gick runt som en zombie hade vi det trevligt och spelade biljard, Rober♥ fick turen att spela i samma team som jag (haha om inte tvärt om) jag kan verkligen inte spela. Men ett tappert försök gjorde jag allt, oh fan vad jag tyckte jag var bra, då ja..


♥ Självklart ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0