Ledig söndag

Enda lediga dagen i veckan och då orkar man inte göra något alls! Vaknade klockan tre och gick till backen, träffade Ola, Junette, Malin och sen Maria. Värkligen en härlig dag med mycket sol och många hundar. Har börjat med ny koppel träning med klickers, binder kopplet runt midjan och klickar och belönar var tredje, åttonde, varannan gång osv. Går ju galant, hon kan till och med gå sick zack med mig nu :) Gillar när vi gör framsteg. 





Helgen har varit bra, i fredags träffade jag Martin som jag inte sett på ett halv år, vart film och godis efter som jag jobbade i lördags. Har btw bara jobb till årsskiftet, så måste sätta mig och fila på mitt CV. Hade ju vart nice att hitta någon som inte är inom restaurangbranschen.
Igår virrade jag och Collin runt i svartedalen? vet inte ens vart jag var vilse någonstans. Men tillslut hamnade vi hemma hos Henke (som inte ens var hemma) och drack vin.

 

 


Collin byggde en snygg installation på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0