Fredag och Miranda e hemma

Vet inte hur länge sen det var jag var hemma en fredag kväll, dessutom utan alkohol. Och nu utan cigg, men har ju bunkrat upp med proviva och brämhults, hallon ska det vara ♥
Första dagen jag är uppe på fötterna, kom även iväg på en kvällspromenix.


Raka vägen in i duchen damen!

Prata nyss med Viktor så i morgon blir det bio, tycker det låter perfect när man är små krassligt, går det änns någon bra man vill se nu?
Nu ska jag och Maja iväg och träffa Ola och hans rottis Stella en snabbis, chao!


Kommentarer
Postat av: Veronika

Åh, mysmajsan! :)



Jag röstar för att vi ska se Inglourius Basterds. Den verkar bra.

2009-09-05 @ 12:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0