Entligen

Så nu har jag entligen internet,känns ju väldig nice att kunna vara "social" igen! Valden mig en snygg rosa dongel, haa. Dom har öppnat en ny T12 uppe i kompassen så kikade in med mitt snygga handgjorde CV, man kan ju alltid hoppas.




Gud vad tiden går fort, har vart singel nu i sex månader. Känns rätt nice faktist, vet inte om jag saknar Marcus eller om det bara är att man är nyfiken hur det går för honom. Sjukt skönt att vara själv, slippa alla problem!
Har iaf hittat min drömkille nu, farligt farligt :)

Funderar på om ja ska låta Ingela tatuera mig, haha känns inte så säkert kanske men vafan, hon har ju iaf tatuerat på äpplen och fjortisar innan :p haaaa. För se vart mitt mod tar vägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0