Vet varken ut eller in

Somna idag när jag kom hem från jobbet, vakna igen vid 22 och drog till Henriksberg (Gud vilken söt bror Junette har:) Mötte upp Simon Anna Vonkan Axel & Magnus. Så jävla seeg, tog mig två öl och sedan hem, här nu... Och nu då?
Är så trött på allt detta, att alltid vara trött stressad och vart finns tiden? Trode att jag lätt skulle orka plugga och jobba. Men vettefan, hinner inte äns göra det jag vill, eller typ måste. Det jag ser fram emot nu är att träffa Elin, min lilla gnista :) Vi ska planera ett äventyr tsammans så jävla nice!

Ska börja kolla nu lite på skoj på andra ställen att bo, är väldigt trött så storstaden, upptagna viktiga människor. Så fort man närmar sig stan märks det på människorna runt omkring, att alla pallar med att känna sig så viktiga,snygga och bra. Var finns hänsynen om man råkar trampa någon annan på tårna, inte här iaf. Var tyst och låssa om att du inte märker den bredvid dej,ooopps....
 
Ta mig till landet vetjaa..?





Kommentarer
Postat av: C0llin

Yes, låt oss fly fortare än kvickt :)

vad ska du och Elin hitta på jag vart sjukt nyfiken nu!

2009-10-18 @ 15:24:57
Postat av: sofia

flytta hit igen :)

2009-10-18 @ 22:38:19
Postat av: Dr igen

alice in chains - Nutshell...

2010-01-10 @ 15:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0