Gårdagens höjdpunkter

Igår var det Fredag, som alla kankse redan visste. 10 timmars pass på jobbet, jag spyr på det! Men när klockan slog sex blev jag glad igen. Hoppade på samma vagn som Ingela och David som hade med sig hundarna. I Angered mötte vi upp Caroline och Thomas. Och gissa var vi hamnade? En inomhus agilitybana, jäkligt skoj 200:- för en timme och en massa hinder,bommar och tunnlar. Synd att det ligger så långt bort bara..



Hem och vända, han sova 10 minuter av den 20 jag var hemma, lite iallafall:) For till Henriksberg och höll på bli överkörd av Ola, som inte stannar vid övergångställen! Haha, andra gången nu. Mötte upp Anna, Vonk och Ivana  och spelade biljard, börjar få in skillsen nu :) Vi fick oss en jätte jobbig stalker, slutade med att killen lackade ur och kallade Ivana för fitta och skulle slåss, Haa kanske trots allt var mitt fel. Drog mig hem ganska tidigt, upp och jobba kl.9 :(



Men ska vara glad att jag avslutade min kväll i Majorna, var nog inte våran kväll eftersom Anna, vonkan och Ivana hamnade i slagsmål senare på kvällen. Hur kan man tycka att det är kul att sitta och provocera fram bråk?
Får väl bara hoppas på att Lördagen bjuder på bättre :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0