Hundhelg

I helgen har det varit mycket läsa hund. I lördags hade vi valp möten inomhus med en massa söta bebisar, bla två vita boxrar, en 9 veckor gamla. Spelade in möten och sedan gick igenom vilka signaler dom sänder ut till varandra och om den andra hunden läser den andra eller inte..

Efter kursen kom Anna och Vonkan hem till mig, i trappuppgången möte vi tre på tända killar, då jag oxå kom på i att jag inte hade låst min dörr, skulle ju bara ner till hållplatsen och möta dom. Men när vi kommit upp till andra våningen såg vi att granens under mig hade fått dörren insparkad, typ ett hål i dörren. Säger bara en sak, hassela no thank you!
Lördags kvällen spenderade jag Anna Veronika Ivana på Rockbaren, trångt varmt och mycket folk, som vanligt med andra ord. Kvällen slutade med att jag var väldigt full och åkte hem tidigt, skulle endå upp kl 8.
På morgonen fick jag och Ingela skjuts av David till Mölndal, till hunddagiset kopplaAv, jätte mysigt dagis med massa olika rum och mysiga soffer. Där hade vi hundmöten med unghundar och äldrehundar bla Maja fick vara med i möte. Samma sak här filma och läsa av dem. Men alltid hundmöten utan koppel!


Kommentarer
Postat av: Collin

RoCk baREn suger :)

2009-10-27 @ 20:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0