trötta ord

Jag blir så trött, iofs e jag alltid trött. Nu kommer ett sådant inlägg igen. Ett trött inlägg...

Helgen började med att jag gick från Kg´s vid sextiden, då collin varit inne och pussat på mig (eller det var väl det jag ville) men hon kom och hämtade upp min systemetbeställning och visade mig den snygga t-shirten vi köpte till Haroon som fyllt 21. När jag kom hem var det ut med Maja, vilket inte var så lyckat eftersom vi träffade en psyko brud som berättade det ena och andra om mig...fuuuuuckyoooou!
Cidern dracks och jag vart väll mer full, Collin Vonk o Jag traskade till PC där vi träffade, Haroon, Ali, Maroow, Adde, Viktor, Stoffe, Carro,Henke, Knut, Johan,Mobbe & ditan o datten.

Vad jag har börjar dricka cider nu för tiden, Collin har omvänt mig I know! Sen vettfan hamlade vi på wästerhus, werdo. Collin skulle hooka upp med några brudar, som endå inte va värt att ha...så nästa hållplats blev stockholmsgatan hemma oss johan. Fy fan då var jag inte i bra skick alls, ingen av oss var någ det. Kvällen vart as werd och slutatde med att jag stod o spyde medans vi missade natt vagnen hem. tjoo godmorgon klockan 06.30

Vakna som ett jävla cp av att Junette ringer mig, ska börja jobba 15.30,stress..trött..bakis..fel,fel. Första jobb kvällen på Henriksberg, julbord för hela slanten! Det var mysigt med gött folk att jobba med. Träffade sedan Simon,Simon2,Anna,Vonkan,Ivana o Axel på henkan och spelade biljard, biljar och öl..så nu e jag jätte full...igen?! oooo trött, o lite "fuck you havea nice day" just precis.

Imorgon är klockan ställd igen...kl 12, då är det klicker träning, träffa Moremi och sedan jul bak med mina mysiga tjejer. Nu ska min fina adväntsljusstaken fram o se myspys ut.

pysssss och godnatt




Btw nuförtiden!! gillar jag millitär och vill att
min dotter som ska heta Juni :D

Kommentarer
Postat av: collin

haha, sluta mobba min vänner. Jag skulle ju bara hälsa ^^

2009-11-30 @ 00:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0