Sjukdom,sjukdom..

Nu är jag ute på landet, mamma är ute i stormen med hundarna och pysslar om hästarna och fåren. Maja har blivit tokig springer frivarv runt huset, ser henne som snabbast när hon springer förbi fönsterna. Huvudet är stilla medans kroppen svänger åt en massa håll i vinden.

Igår var vi på sjukhuset, jag har halsfluss igen med en feber på 40,2, hade det för kanske två månader sen? Prata om att ta bort halsmandlarna isf ska jag få halsfluss 4 gånger till på ett år, inget man ser fram imot.
Kollade mina knän oxå, finely hitta dom nått fel, så ska få dom rönkade inom snarast..

På måndag kommer Elin hoppas jag är helt frisk då, ska även ha min redovisning på tisdag, stress efterom jag har två tränings tillfällen kvar.
Nu orkar jag inte bry mig om sånt, ska lägga mig i soffan och kolla på den vita massajen och bli frisk :)

Kommentarer
Postat av: Collin

Den vita Massajen e så jävla bra !!

2009-11-07 @ 10:37:29
Postat av: miranda

Ja man blir ju nästan kär :D

2009-11-07 @ 13:45:02
Postat av: miranda

Ja man blir ju nästan kär :D

2009-11-07 @ 13:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0