Vänder kappan efter vinden? Kompis håll dej inne.

Lana is in town, fan vad nice att jag fick hänga med min guldklimp i helgen. Fredagen började oss Solmaz o Jossen med snabb makaroner och ketchup..mmm :)
Jaa rockbaren once again, kul och full kväll. Inte lika skoj att dra hem vid två när dom andra drog till valand, men kåges väntade på morgonen där på ..kl 08, så inte mycket till val och sömn. Börjar se en röd tråd i mina fredagar...
Igår blev det en kväll i mitt gammla hem på hisingen :) Trevligt att se massa gammla ansikten, har varken sett Marcus eller Erik sen förra sommaren. Även denna kväll fick ett oväntande :) slut.. och min klocka ställdes på 09 :(


City?


Idag har det var en tråkig o jobbig dag, blä. Tänk om jag bode ensam då kunde jag skrika av mig lite.. Idag har jag åkt till Mellerud för att lämna Maja..eftersom jag inte har någon hundvakt längre fick det blir lösningen på problemet. Så nu är min lilla bebis oss Mamma och har det kanon bra ute på landet. Har suttit på devärsa bussar och tåg eftersom sj lägger om rälsen. Fett seeegt. Åh så när man kommer till dom här små orterna - vad e felet kan man tänka då, behöver man verkligen se ut på ett visst sätt bara för att man bor i ingenstans. Är det för att dom saknar det en anna kallar socialt liv.. typ bio, fik, uteställen etc att se andra människor? Såg flera snygga exemplar, deras dialekt hjläper dom inte på traven heller,(inavel?) vet inte om jag vill bo på landet längre. Jag vart rädd för Ed..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0