Ledigdag

 - Ibland önskar jag att spårvagnsturen ska vara längre. När man hittat en bra plats långt bak i vagnen, nästan ihop tryckt mellan sätterna. Höjer volymen till max och inser hur jävla bra Cunninlynguists värkligen är!

Men sen...så.. går ena hörluren sönder och en turkbrud trycker sig in bredvid än, tar upp en påse med cheese doodles (som hon ändå  är för dålig att öppna) som hon sitter och försöker öppnar med sina nycklar i typ FEM MINUTER, jag blir frustrerad och vill bara slitta upp påsen åt henne! men hur äcklig är det inte att sitta på en vagn och trycka i sig cheese doodles och vara helt kladdig och gul om figrarna? Jag blev irriterad-


Idag har Jag och Maria varit och traskat i Sjöbergen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0