God Jul

Japp, klockan är över 00:00 och nu är det Jul, äntlige som alla har tjata om denna Jul asså.



"Vadå är det nu Jesus uppstår?"
"Nee"
"Dog han nu eller?"
"Neee"
"Vad hände då?"
"Han föddes ditt puck!"



Idag har jag endå gjort mycket även fast jag sov till kl 13. Har hängt lite med pappa i gamla stan, jag gillar han <3 Sen blev det en fika med Jana på NK, köpt klänning och julisar. Träffade upp Elin & Iris m. pojkvän på sergel för att se på bio, Metropia. Kanske inte världens höjdar film, men gillar att dom leker med tanken att hela samhället är övervakat och att man inte ens kan tänka ifred.



Jag och Elin avslutade kvällen med öl på Morfar ginko <3

"Jag vill inte vara spaden till hinken i det här förhållandet, fattaru?"
"Asså hemligheten är så här, alla killar låter tjejen tro att dom har makten överförhållandet..men igentligen är det tvärt om, hajaru?"

Gillar att tjuvlyssna på fulla människor

Kommentarer
Postat av: maria plynning

roligt å se att ni har de gott,,,pusss mamm

2009-12-25 @ 23:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0