Ett anständigt liv

Jag har tagit max tre steg utanför dörren idag. Det får man när det är söndag tycker jag. Söndag med Kenta och Stoffe på skärmen, så nu har vi sett alla tre Modsfilmerna.Mys! Fast har bonus skivan kvar att se.




Igår jobbade jag på det sista julbordet på Henriksberg, fick jobba uppe på takterassen. Gud vilken fin utsikt det är asså, man ser hela Göteborg.
När jag skrev ut mig träffade jag Henke och hans kompis i baren. Äve Knut, Simon & Magnus fann vi vid ett bord. Så öl på henkan vart min lördag, även en vonkan slinkade och joinade oss :)
Nu är mina biljetter bokade till Stockholm, vad skönt. Så på tisdag åker jag och kommer hem på söndag.Bye fox, nu ska jag somna om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0