Bussresa

Nu har jag påbörjat min härliga bussresa till stockholm på sex timmar, det är ganska mysigt. Halvmörkt och snön ligger på både träd och mark. Sitter och lysnar på kärleksbalader smör, inte alls likt mig. Men har ju lyckats förälska mig i Melissa Horn, så får väl lyssna på det hon sjunger om då. " Lät du henne komma närmre, var hon vackrare än mig, det finns dagar som jag tänker mer på henne än dig"
Det är fint att blanda musiken med det man ser, hoppas jag får se en varg eller älg. Då är det verkligen värt att ta bussen. Än så länge är det inte så mycker folk på bussen, behöver iallafall inte sitta bredvid någon, och det är gött. Det som är lite jobbigt är att jag har så ont i rumpan..Kanske kommer det dyka upp ett blåmärke till jul?



Igår vaknade barnen i mig och Veronika, snön är ju här och den ligger kvar! Vi gick till Sannabacken med våra sopsäckar och träffade Slomaz,Josse,Anna & Peter. Efter många åk och ihop rullningar med varandra gav vårar rumper upp. Fan vad ont,  svanskotan (gulligtord:) känns lite sne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0