Tacos och Lord of dogtown

Nu sitter jag här smäll mätt efter mke god tacos, Collin och Onkan har precis lämnat mig. Sandra och Anna tittade förbi jobbet idag så bjöd in dom till Taco med. Hur kul som helst har inte träffa dom sen studenten!



Vart lord of dogtown, kan ju inte hjälpa att jag har blivit kär i Emile hirsch så jävla sygg när han rakar sig <3


www.youtube.com/watch?v=a6hs7l8yeds Mmmbaah, kolla


Imorgon bär det av till hundeshus, kul har träffat mig en tjej som ska börja samma kusr så vi ska sammåka imon :)
Kul att träffa lite nytt folk imorgon oxå, undra var hundfolk e för folk ?

Igår när jag jag ner till spårvagnen för att åka till jobbet stor Micke vid rödljusen, vi vinkar glatt på varandra och det blir grönt så åker han. Idag när jag går ner till vagnen (inte ens samma tid som dagen innan) står han där igen vid rödljusen och vi vinkar. E inte de lite werdo att vi lyxas matcha in varandra. Den killen ser jag typ på dom konstigaste ställerna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0