Lana är tillbaka!

Nu har hon äntligen kommit tillbaka, men bara för en kortis :( Har iaf fått träffat hennes nya tyska kille, mycket spännande!Skönt att kunna prata av sig på rikitgt och inte över mail. Collin vonka lana och jag, nice <3
Har saknat henne så mycket!



Jag och Lana innan utgång -07

Idag har jag vart hemma oss Josse och Solmaz som har renoverat, blev väldigt mysigt. Det är så himmla kul att komma hem till andra och se hur dom har det. Kul för Maja att träffa Wilma oxå, fick även tvätttid idag  hela 6 maskiner tvättade jag. Kanske ska börja tvätta oftare ?
 Imorgon är det tillbaka till jobbet, men har ju turen att börja kl 12.
Nästa tisdag ska alla ta med sig hundarna till kursen, så idag har vi tränat avslappnings övning på fälen, ska bli så skoj längtar redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0