Kräftskiva och koppelträning

Nu är det en ny vecka, igen..
Åkte upp till mamma själv eftersom mina "dumma" vänner inte ville följa med. Vi dukade upp långbord i "baren" heh vilket är en lada, men vart mysigt.
Man märker ju verkligen att man e på landet och festar, hembränt och 90-tals musik ;)
Fick inte träffa min söta Fia, men får skylla mig själv, hon hade ju till och med fixat skjus till mig ner till mellerud.
Men hade ingen lust eller ork, gick och la mig istället.
Men det är så härligt att komma ut på landet när man är ledig, får bara öva lite på mitt humör.
Får väl vara glad att jag inte var i Göteborg i helgen iaf, har fått höra det ena och de andra på jobbet, orka otrevliga människor?

På fredag är vi inbjudna till Adde som fyller 20, ska äta på Johannebar vid 18 tiden och jag slutar kl 19, hur ska detta funka? Min plan är även att hitta mig en blå klänning tills fredagens spektakel.
Idag kom Sandra till mitt jobb och överaskade lite, illa nog hade hon tråkiga nyheter. Så tog en cigg med henne efter jobbet, inte skoj när förhållanden tar slut :(

Kom nyss in efter en mysig promenix med Maja Ingela och Lexus. Bara att börja om från början med Majas koppelträning, viket kan göra mig galen. Men tror vi e till baka på bannan i slutet av veckan igen :)
Nu blire en stor kopp te och enu mera Anouk..


Sötaste vännen



Oh vad vi kommer sakna sommar 09 - Sista sommar kvällen, kanske?

Kommentarer
Postat av: mamma

å så rätt....hembränt å 90 tals musik,,,,ja å mimmis goa humör,du är så söt<3

2009-10-23 @ 19:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0