Collins B-day!

Igår firade vi Collin som fyllde 20, jätte mysigt med mat och dricka i hennes trädgård.
Hon fick bla en vattenmelon, en jätte dildo (av killarna så klart) och en skatebord. Har glömt min kamera så lite bilder kommer senare. Kvällen slutade med att jag fick vara den generösa och bjuda på efterfest eftersom vi (Haroon) vart utslängd från blvd. Btw finns det nått bra ute ställe i Gbg eller??
Vaknade upp med tre bakfulla killar och jag har fortfarande inte rört mig ur soffan, jag gillar!

I helgen ska vi åka till Mellerud på kräftskiva, min plan e lite att kolla med mammi om han kan kolla med tattoo killen om han kan fixa min på fredag. Hade ju vart så bra va!

Circled tree



Hade ju vart skoj att ha han som en tattoo, skönaste chill gubben ju!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0