Adde 20

Igår var det Addes dag, shit vilken stress dag det vart. Började med en lång dag på jobbet från 08,00- 18.30. På 50 minuter fick jag ducha på jobbet sminka mig etc och ta mig till Johannebar. Tycker sjävl att jag klarade det väldigt galant, snyggt när det tar tre tjejer att måla en hand med naglar, på bussen. Adde fick en jätte snygg pacman t-shirt av oss, jag gillaren!



Oh jag hittade mig en blå klänning iaf, veronika och collin var på jakt efter den när jag var på jobbet, så nöjd :)Kvällen slutade för mig oss Noa medans dom andra drog till Valand. Hade ingen hundvakt senare på kvällen + att jag har feber och en jäkla hosta :( Så nu e min plan att bli frisk, ja tack! Jätte skönt att jag inte jobbar idag, det är matmässan i saluhallen och extraöppet.

Nu ska jag och Maja gå till fotbollsplan och träna, har en påse med kyckling som hon är galen i, perfekt till inkallning.
Lite bilder kommer senare :)
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0